Gradska uprava Leskovca formiraće telefonski centar za pomoć građanima tokom vanrednog stanja

Štab za vanredne situacije grada Leskovca na današnjoj sednici  koja je održana u cilju sprečavanja i suzbijanja epidemije COVID-19, odlučio je da formira kol centar Gradske uprave, Centra za socijalni rad i Doma zdravlja, u cilju pružanja neophodnih informacija građanima,  kao i organizovanje pomoći za najstarije sugrađane, poput donošenje namirnica i lekova na kućnu adresu, ali i organizovanje lekarske pomoći.

Naloženo je i da Odeljenje za opštu upravu i zajedničke poslove preko sekretara mesnih zajednica prati stanje na terenu u vezi sa realizacijom naredbi, preporuka i zaključaka Gradskog štaba za vanredne stiuacije.

Rad šaltera Uslužnog centra u Leskovcu privremeno će biti obustavljen, a Gradska uprava moraće da rad svojih zaposlenih organizuje na neophodni minimum kako bi se omogućilo nesmetano funkcionisanje organa grada, uz uvažavanje stanja i statusa osoba starijih od 60 godina, hroničnih bolesnika, trudnica, roditelja dece u situacijama kada su oba roditelja zaposlena i samohranih roditelja. 

Javna i javno-komunalna preduzeća i ustanove, takođe će morati da rad svojih zaposlenih organizuju na neophodni minimum, a Gradska uprava dužna je da u organizacionim jedinicama u koje zbog prirode posla dolazi veći broj ljudi organizuje rad i ostvarianje prava građana shodno merama Vlade Republike Srbije.

Odeljenju za komunalno-stambene poslove, saobraćaj i infrastukturu izdata je naredba da obim javnog prevoza na teritoriji grada u radnim danima smanji na subotnji red vožnje, i da organizuje sastanak sa svim upravnicima zgrada kako bi se obezbedilo sprovođenje neophodnih mera na sprečavanju širenja korona virusa.

Odeljenje za društvene delatnosti i lokalni razvoj u obavezi je da zatvori dnevne centre i klubove  za odrasle i starije, kao i da prekine rad svih sprotskih objekata.

Odeljenje za inspekcijske poslove i Odeljenje komunalne milicije moraće da redovno kontrolišu sprovođenje odluka Vlade Republike Srbije, Ministarstva zdravlja i Gradskog štaba za vanrdne situacije u sprovođenju mera.

Na sednici je izdato posebno naređenje ovim odeljenjima da pojačaju nadzor nad svim objektima zatvorenog tipa koji primaju više od 50 osoba.

Gradska uprava dužna je da obezbedi dovoljne količine dezinfekcionih sredstava i da se službenicima izda nalog da se redovno vrši dezinfikovanje prostorija i radnih površina, da se postave sunđeri natopljeni dezinfekcionim sredstvima na svakom ulazu i da se rukohvati na vratima dezinfikuju.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *