STRATEGIJA ZA TURIZAM

savez opstina

LESKOVAC – Savet za  razvoj grada raspravljao je danas o strategiji razvoja turizma Leskovca i okoline u cilju poboljšanja i povećanja turističke ponude ali i potrošnje.

Zadovoljan turista trebalo bi da kreira ponudu u što većem broju turističkih proizcvoda i usluga, što je , na neki način i krajni cilj nacrta strategije.

Leskovac bi kroz kvalitetnu ponudu u buduće trebalo da afirmiše kvalitet turističkih ponuda i poboljša nivo konkurentnsoti kako na domaćem tako i na isnostranom tržištu, rečeno je između ostalog ovom prilikom.

U okviru nacrta strategije trebalo bi da se razmišlja i o ugostiteljskim objektima koji bi bili nbovina ne samo za leskovčane, već i za sve posetioce našeg grada, kao i za turiste u tranzitu, mišljenja je profesor VISKOE poslovne škole strukovnih studija Ivan Mihailović.

Jedna od lokacija na kojoj bi , pored kvalitetnih restorana mogli da se odvijaju i drugi sadržaju kao što su koncerti, filmske projekcije i slično, mogao bi da se nalazi na mestu sadašnjeg motela Atina, a u vreme održavanja Roštiljijade, po mišljenju Mihailovića, to bi bio idealan prostor za veće muzičke manifestacije , što bi rasteretilo sam cebtar grada.

Opšti cilj je, naglašeno je na sednici Saveta za razvoj grada da se razvoj turizma u Leskovcu  shvati kao ozbiljan posao, s obzirom na kvalitet hrane, usluga i prirodnih lepota koje Leskovac i oklolina mogu da ponude.